miercuri, 3 iunie 2015

babydoll+bikini cat de sexi poti sa fii?

Cuvantul sexi este din ce in ce mai utilizat, cu fiecare si care trece si  de aceea nici noi nu putem ramane indiferente in fata lui.
Cand a fost ultima oara cand v-ati gandit sau chiar v-ati asteptat sotul sau iubitul intr-o tinuta sexi? Ei bine aceasta intrebare mi-am pus-o si eu acum cateva zile.
Va vine sa credeti sau nu raspunsul s-a lasat asteptat ceva timp, asa ca am decis ca nu se mai poate asa si la insistentele unei prietene am intrat pe site-ul http://www.depozituldelenjerie.ro/.
Acolo am reusit sa gasesc produse cat mai diversificate si m-am oprit asupra a doua dintre ele si mai exact:

si



Primul pur si simplu imi aminteste de prima intalnire, de inocenta primei clipe petrecute alaturi de cel drag, iar cel de al doilea este cel care mereu ii va aminti celui iubit cat de mult il doresti. Eu una m-am oprit momentat asupra celor doua, dar prevad ca in viitorul apropiat vor mai exista astfel de surprize.
Voi cand a-ti vacut ultima oara o astfel de surpriza?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger