duminică, 8 mai 2016

lenjerii de pat moderne de la cumparamisim


 
Vă era dor de mine? Ei bine m-am întors și de această dată voi face un articol puțin diferit față de restul. Totul a început atunci când vara mea mi-a spus că are nevoie de ajutor pentru a schimba lenjeriile de la hotel, clienții se plângeau de fiecare dată că acestea sunt mult prea simple, că nu le atrag atenția și pe drepte așa era. Lenjeriile erau de pe vremea lui bunicu și era ceva normal că nu atrăgeau deloc clienții ci mai rău îi goneau. 
Era aproape imposibil să dormi pe o lenjerie de genul ăla, pentru că nu aveau niciun pic de farmec. Așa că am acceptat bucuroasă rolul de designer mai ales că aveam deja un as în mânecă mai exact știam că există  lenjerii de pat moderne de la cumparamisim.  Acest site este unul care ține cont de dorințele clienților și le pune la dispoziție cele mai frumoase lenjerii de pat. Mai jos vă voi prezenta câteva dintre alegerile pe care le-am făcut pe site.

 
Hotelul era împărțit între camere pentru copii/adolescenți, camere pentru părinți și camere pentru cupluri. În funcție de toate acestea am ales cele mai adorabile și frumoase lenjerii de pe site. Pentru camera copiilor am ales lenjerii în genul celei cu micuța pisicuță din celebrul desen animat ”Pisicile Aristocrate”, aceasta este cea mai bună alegere și cu siguranță copii o vor adora. Pentru adolescenți sau cupluri am ales lenjeria cu Mr sau Mrs Right mai ales că știu cât de dese sunt neînțelegerile în cuplu și de asemenea cât de încăpățânați sunt atât el cât și ea.
Părinții se vor bucura de o lenjerie care delimitează spațiul în pat, de câte ori nu ați auzit pe cineva plângându-se că soțul/soția ocupă mai mult de jumătate din pat? Ei bine această lenjerie va aduce cu siguranță zâmbetul pe buzele clienților. Mai mult decât atât lenjeriile sunt de foarte bună calitate și oferă un somn liniștit. Presimt deja că numărul clienților va crește considerabil în urma modificărilor făcute.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger